OPŠTA PRAVILA

Opšti uslovi korišćenja definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je

BEYOND,  Voždova 76b, 18000 Niš

Delatnost i šira delatnosti: 1089 Radnja za izradu peciva i poizvoda od soje i trgovinsku delatnost Beyond

Matični broj: 54795696

PIB: 100342863

web adresa: www.prodavnicazdravehrane.rs

kontakt telefon: 018-514-182

kontakt imejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili putem uplatnice preko banke ili pošte.

Putem web shopa kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca. Cene su sa PDV-om. Valuta je srpski dinar (RSD). Istaknute cene u web shopu važe za kupovinu putem interneta i kupovinu u našem maloprodajnom objektu.

 

OBAVEŠTENJE O PRAVIMA I OBAVEZAMA KUPCA

Prodavac je dužan da Kupca upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe Prodavac otkloni zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora. ako:
    
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 7 dana, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Stoga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gorepomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti Kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.


Detalji ugovora o prodaji na daljinu

Član 2.
Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.

Član 3.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1.    Prodavac nije u mogućnosti da nesaobraznost robe otkloni zamenom.


Član 4.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Član 5.
Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:
1.    Telefonom na broj: 018/514-182
2.    Elektronskom poštom, na elektronsku (email) adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 7 dana od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Stoga će Kupac svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gorepomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti Kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Član 6.
Ukoliko se proizvodi kupuju preko internet sajta Prodavca i isporučuju na adresu kupca, kupac ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac. Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora popunjavanjem obrasca u word dokumentu koji će mu biti poslat imejlom i koji Kupac treba da popuni i pošalje putem imejla na adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Član 7.
Saobraznost se daje isključivo na ispravnost prodate robe, a ne na njenu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Kupac upoznat sa karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve kupca u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača.

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Potrebno je na našoj e-prodavnici i izaberete proizvod koji želite da kupite i ubacite u korpu. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode o tome će obavestiti Kupca e-mailom ili telefonom.

* Sve prodajne cene su maloprodajne (sa PDV-om) i ne uključuju dostavu. *

Naznačene cene odnose se na proizvod prikazan na slici. Ne preuzimamo odgovornost za moguće pravopisne greške.

 

DOSTAVA

Uslovi dostave: Naručena roba dostavlja se na adresu kupca. Roba se dostavlja na području cele Srbije.

Proizvodi se šalju putem kurirske službe (brze pošte). Cena pošiljke brzom poštom u zavisnosti od težine paketa je po cenovniku kurirske službe koja je izvršila dostavu.
Robu je moguće i lično preuzeti na našoj adresi Voždova 76b, 18000 Niš, u vreme koje ste prethodno dogovorili sa vašim prodavcem.

Okvirni rok isporuke je dva radna dana, ukoliko ih naručite predhodnog dana pre 12h (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke). Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Dostava naručene robe koja nije trenutno na lageru, rok isporuke je 10 dana, ukoliko je kupac saglasan sa odlaganjem isporuke (Kupac će biti kontaktiran i  termin slanja svih isporuka biće dogovoren u direktnom kontaktu sa kupcem.) Troškove dostave plaća kupac kada preuzme robu.

Za plaćanje preko računa, (tj uplatom na BEYOND tekući račun) isporuka se vrši nakon što uplata bude proknjižena, tj. dva radna dana od uplate.

Isporuku robe vršimo isključivo preko kurirske službe na teritoriji cele Srbije.

Ostali uslovi dostave: Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

PLAĆANJE

Naručene proizvode sa troškovima dostave, Kupac će Prodavcu platiti pouzećem prilikom dostave robe ili avansnom uplatom na tekući racun Prodavca za izabrane proizvode a troškove dostave kuriru na licu mesta.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova. Troškove dostave plaća kupac u svakom slučaju.

Plaćanje na žiro račun BEYOND.: nakon porudžbine preko webshopa dobićete e-mail ponudu sa podacima o plaćanju. Uplatu iznosa označenog na ponudi uplatite na tekući račun BEYOND:
AIK banka, 105-2102-28

Poziv na broj je označen na ponudi koji ste prethodno dobili na e-mail prilikom porudžbine

Plaćanje pouzećem: BEYOND je za vas omogućio plaćanje prilikom dostave preko kurirske službe. Prilikom dostave, dostavljaču plaćate gotovinom iznos koji je naznačen na računu. Ukoliko vas dostavljač ne pronađe na dostavnoj adresi, pozvaće vas telefonom i pokušaće još jednom da vam dostavi pošiljku o čemu će vas obavestiti.

Ukoliko vas ni tada ne pronađe, Vaša pošiljka će biti smeštena u obližnjoj pošti i narednih 5 dana ćete moći da je preuzmete. A ako ne podignete robu, dužni ste da snosite troškove poštarine (dostave, ležarine i vraćanja).

 

 

Odustajanje od ugovora o kupovini preko interneta

Ukoliko se proizvodi kupuju preko internet sajta Prodavca i isporučuju na adresu kupca, kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, pod uslovom da nije otvorio li oštetio originalnu ambalažu u koju su artikli upakovani, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac.

U slučaju narudžbe preko internet sajta, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba bude isporučena kupcu.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom da odustaje od kupovine robe koju može dati imejlom poslatim na imejl adresu veb prodavnice: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., u kom slučaju ima pravo na povraćaj novca, pod uslovom da prethodno vrati Prodavcu robu sa neotvorenom i neoštećenom ambalažom, o svom trošku.

Kada kupac nema pravo da odustane od ugovora o kupovini

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora (u skladu sa članom 36. Zakona o zaštiti potrošača) u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja, u našem slučaju to je frižiderska roba, kao na primer: sirovi tempeh, sirovi tofu, sirovi sejtan, prženi sejtan, prženi tofu, dimljeni tofu i dr.

 

POVRAT / REKLAMACIJE

Uslovi ugovora za kupovinu robe na daljinu
Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacija, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.

Prodavac ima sklopljen ugovor sa kurirskom službom Daily Express, po kojoj mušterija može da vrati robu bez troškova u slučaju nesaobraznosti.

 

Raskid ugovora o kupovini putem interneta
Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni zamenom robe, umanjenjem cene ili raskidom ugovora, koji podrazumeva povraćaj novca kupcu.

 

Postupak reklamacije

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojiih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Prodavac mora da odovori na reklamaciju u roku od 8 dana.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana.
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:
2.    Telefonom na broj: 018/514-182
4.    Elektronskim putem, na elektronsku (email) adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve gocine od dana podnošenja reklamacije potrošača.
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdii prijem reklamacije, odnosno da saopšti broj pod kojim je zavedene njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Povraćaj novca
Potrošač ima pravo da zahteva povraćaj novca koji je platio prilikom preuzimanja robe poslane pouzećem u dva slučaja:
1.    ako odustane od kupovine robe u roku od 14 dana od prijema robe i vrati robu prodavcu u neotvorenoj i neoštećenoj ambalaži
2.    ukoliko isporučena roba nije saobrazna ugovoru
U slučaju da Potrošač zahteva povraćaj novca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, odgovarajuća suma će mu biti poslata poštanskom uplatnicom na adresu koju u svom zahtevu navede, nakon što Kupac dostavi Prodavcu neispravnu robu ili dostavi dokaz da je roba neispravna, tj. nesaobrazna ugovoru.

Postupak za povraćaj robe
Prodavac će odobriti povratak robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije imejlom, na imejl adresu prodavca, sa instrukcijama za povrat robe. Troškove transporta snosi kupac. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

 Zamena robe

U slučaju da se zamena za neki drugi artikal dešava u period od 7 dana od dana kupovine, Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, sa instrukcijama za povrat robe. Troškove transporta snosi kupac.

Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

Vikendom i praznicima, naručivanje je moguće samo online (putem webshopa).

 

Vansudsko poravnanje:
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu ,,Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova https://vansudsko.mtt.gov.rs/ nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.

 

 

PRIVATNOST PODATAKA

Beyond se obavezuje da neće zloupotrebljavati lične podatke iz obrasca narudžbe. Ličnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (kao što su ime i prezime, adresa e-pošte, adresa stanovanja i sl.).

Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu, potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Pomoću tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine. Podatke sakupljamo na osnovu zaključenja ugovora o kupovini robe na daljinu, kako bismo mogli da isporučimo željene artikle na adresu/adrese navedene u narudžbi.

Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje i sigurniju i udobniju kupovinu.

Cookies (“kolačići”)
Cookies (u daljem tekstu: kolačići) su mali tekstualni fajlovi koji se plasiraju na računar korisnika, a zarad optimizacije i personalizovanja korisničkog iskustva. Neke od Usluga koje Beyond pruža sastoje se iz plasiranja tehnologije kolačića. Korisnik može blokirati upotrebu nekih kolačića koje Beyond koristi.

Svi podaci o Kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Beyond se obavezuje da će pružati zaštitu ličnim podacima Kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o Kupcima koji su nužni za ispunjenje obaveza.

Podatke koji se pristupom na internet stranicu automatski beleže, a nisu lični podaci (vrste pretraživača, broj poseta, vreme provedeno na stranicama i sl.) Beyond ima pravo da koristi isključivo radi ocene posećenosti internet stranice i radi poboljšanja njenog sadržaja i funkcionalnosti.

Beyond ne razmenjuje informacije o korisnicima sa trećim licima. Beyond može eventualno koristiti pomenute informacije u cilju održavanja kontakta sa korisnicima i obaveštavanja o razvoju našeg biznisa. Ukoliko želite da koristite servis e-mail novosti, potrebna nam je Vaša e-mail adresa. Ukoliko ne budete želeli da primate obaveštenja takve vrste, u svakom trenutku se možete odjaviti i Vaša e-mail adresa biće izbrisana. U ovom slučaju korisnici imaju mogućnost da se ispišu sa naše mailing liste kad god to žele.

Ukoliko u nekom trenutku u budućnosti budemo primorani da otkrijemo sakupljene informacije trećoj strani (npr. državnim organima), o tome će korisnik biti obavešten i dati svoju saglasnost. Beyond d.o.o. može povremeno objaviti informacije opšteg tipa trećim licima – na primer, broj posetilaca sajta koji su popunili neku online narudžbu, ali pritom nikada neće uključiti informacije pomoću kojih bi se mogli identifikovati pojedinci, osobe koje su popunile pomenutu formu.

Sigurnost Vaših ličnih podataka je visok prioritet, tako da koristimo tehničke mere kako bi se omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Veb stranice prodavnicazdravehrane.rs koriste tehnologiju enkripcije SSL, kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. Takođe koristimo i savremenu antivirusnu zaštitu.

Vaši podaci se čuvaju sve dok postoji potreba za komunikacijom sa korisnicima našeg e-shopa (na primer, obaveštavanje o novitetima u našoj ponudi).

U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka, imate sledeća prava u vezi sa obradom vaših podataka o ličnosti:
- Pravo da dobijete potvrdu da li obrađujemo vaše podatke o ličnosti
- Pravo pristupa vašim podacima o ličnosti
- Pravo na ispravku vaših podataka o ličnosti u slučaju greške
- Pravo da zahtevate prekid obrade vaših podataka o ličnosti
- Pravo na brisanje vaših podataka o ličnosti
- Pravo da zatražite prenos vaših podataka o ličnosti kod drugog pružaoca usluge

Maloletna lica
Maloletno lice koje je navršilo 15 (slovima: petnaest) godina može samostalno da daje pristanak za obradu podataka o svojoj ličnosti u korišćenju Usluga. Ako se radi o maloletnom licu koje nije navršilo 15 (slovima: petnaest) godina, za obradu podataka pristanak mora dati roditelj koji vrši roditeljsko pravo, odnosno drugi zakonski zastupnik maloletnog lica.

Sva vaša prava možete ostvariti ako nas kontaktirate na sledeće načine:
Slanjem e-mail poruke na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Poziv telefonom na 018-514-182
pismeno na adresu: Beyond, Voždova 76b, 18000 Niš.

Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili telefonom na + 381 11 3408-900

Hvala na poverenju,

 Vaša Internet prodavnica zdrave hrane BEYOND.