OPŠTA PRAVILA

Opšti uslovi korišćenja definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je

BEYOND,  Voždova 76b, 18000 Niš

Delatnost i šira delatnosti: 1089 Radnja za izradu peciva i poizvoda od soje i trgovinsku delatnost Beyond

Matični broj: 54795696

PIB: 100342863

web adresa: www.prodavnicazdravehrane.rs

kontakt telefon: 018-514-182

kontakt imejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili putem uplatnice preko banke ili pošte.

Putem web shopa kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca. Cene su sa PDV-om. Valuta je srpski dinar (RSD). Istaknute cene u web shopu važe za kupovinu putem interneta i kupovinu u našem maloprodajnom objektu.

 

OBAVEŠTENJE O PRAVIMA I OBAVEZAMA KUPCA

Prodavac je dužan da Kupca upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe Prodavac otkloni zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora. ako:
    
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 7 dana, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Stoga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gorepomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti Kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.


Detalji ugovora o prodaji na daljinu

Član 2.
Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.

Član 3.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1.    Prodavac nije u mogućnosti da nesaobraznost robe otkloni zamenom.


Član 4.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Član 5.
Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:
1.    Telefonom na broj: 018/514-182
2.    Elektronskom poštom, na elektronsku (email) adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 7 dana od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Stoga će Kupac svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gorepomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti Kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Član 6.
Ukoliko se proizvodi kupuju preko internet sajta Prodavca i isporučuju na adresu kupca, kupac ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac. Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora popunjavanjem obrasca u word dokumentu koji će mu biti poslat imejlom i koji Kupac treba da popuni i pošalje putem imejla na adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Član 7.
Saobraznost se daje isključivo na ispravnost prodate robe, a ne na njenu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Kupac upoznat sa karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve kupca u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača.

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Potrebno je da se registrujete na nasoj e-prodavnici i izaberete proizvod koji želite da kupite i ubacite u korpu. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode o tome će obavestiti Kupca e-mailom ili telefonom.

* Sve prodajne cene su maloprodajne (sa PDV-om) i ne uključuju dostavu. *

Naznačene cene odnose se na proizvod prikazan na slici. Ne preuzimamo odgovornost za moguće pravopisne greške.

 

DOSTAVA

Uslovi dostave: Naručena roba dostavlja se na adresu kupca. Roba se dostavlja na području cele Srbije.

Proizvodi se šalju putem brze pošte Bex ili druge. Cena pošiljke brzom poštom do 5 kg 180 din. Od 5 kg do 15 kg 220 dinara. Od 15 kg do 30 kg 340 din. Preko 15 kg tarifa po cenovniku brze pošte koja je izvršila isporuku.
Robu je moguće i lično preuzeti na našoj adresi Voždova 76b, 18000 Niš, u vreme koje ste prethodno dogovorili sa vašim prodavcem.

Okvirni rok isporuke je dva radna dana, ukoliko ih naručite predhodnog dana pre 12h (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke). Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Dostava naručene robe koja nije trenutno na lageru, rok isporuke je 10 dana, ukoliko je kupac saglasan sa odlaganjem isporuke (Kupac će biti kontaktiran i  termin slanja svih isporuka biće dogovoren u direktnom kontaktu sa kupcem.) Troškove dostave plaća kupac kada preuzme robu.

Za plaćanje preko računa, (tj uplatom na BEYOND tekući račun) isporuka se vrši nakon što uplata bude proknjižena, tj. dva radna dana od uplate.

Isporuku robe vršimo isključivo preko kurirske službe na teritoriji cele Srbije.

Ostali uslovi dostave: Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

PLAĆANJE

Naručene proizvode sa troškovima dostave, Kupac će Prodavcu platiti pouzećem prilikom dostave robe ili avansnom uplatom na tekući racun Prodavca za izabrane proizvode a troškove dostave kuriru na licu mesta.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova. Troskove dostave plaća kupac u svakom slučaju.

Plaćanje na žiro račun BEYOND.: nakon porudžbine preko webshopa dobićete e-mail ponudu sa podacima o plaćanju. Uplatu iznosa označenog na ponudi uplatite na tekući račun BEYOND:
AIK banka, 105-2102-28

Poziv na broj je označen na ponudi koji ste prethodno dobili na e-mail prilikom porudžbine

Plaćanje pouzećem: BEYOND je za vas omogućio plaćanje prilikom dostave preko kurirske službe. Prilikom dostave, dostavljaču plaćate gotovinom iznos koji je naznačen na računu. Ukoliko vas dostavljač ne pronađe na dostavnoj adresi, pozvaće vas telefonom i pokušaće još jednom da vam dostavi pošiljku o čemu će vas obavestiti.

Ukoliko vas ni tada ne pronađe, Vaša pošiljka će biti smeštena u obližnjoj pošti i narednih 5 dana ćete moći da je preuzmete. A ako ne podignete robu, dužni ste da snosite troškove poštarine (dostave, ležarine i vraćanja).

 

POVRAT / REKLAMACIJE

Uslovi ugovora za kupovinu robe na daljinu
Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacija, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.

Odustajanje od ugovora o kupovini preko interneta
Ukoliko se proizvodi kupuju preko internet sajta Prodavca i isporučuju na adresu kupca, kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, pod uslovom da nije otvorio li oštetio originalnu ambalažu u koju su artikli upakovani, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac.
U slučaju narudžbe preko internet sajta, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba bude isporučena kupcu.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom da odustaje od kupovine robe koju može dati imejlom poslatim na imejl adresu veb prodavnice: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., u kom slučaju ima pravo na povraćaj novca, pod uslovom da prethodno vrati Prodavcu robu sa neotvorenom i neoštećenom ambalažom, o svom trošku.

Raskid ugovora o kupovini putem interneta
Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvrđuje da je od strane Prodavca upoznat sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni zamenom robe, umanjenjem cene ili raskidom ugovora, koji podrazumeva povraćaj novca kupcu.

Postupak reklamacije

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojiih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Prodavac mora da odovori na reklamaciju u roku od 8 dana.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana.
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine:
2.    Telefonom na broj: 018/514-182
4.    Elektronskim putem, na elektronsku (email) adresu Prodavca: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve gocine od dana podnošenja reklamacije potrošača.
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdii prijem reklamacije, odnosno da saopšti broj pod kojim je zavedene njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Povraćaj novca
Potrošač ima pravo da zahteva povraćaj novca koji je platio prilikom preuzimanja robe poslane pouzećem u dva slučaja:
1.    ako odustane od kupovine robe u roku od 14 dana od prijema robe i vrati robu prodavcu u neotvorenoj i neoštećenoj ambalaži
2.    ukoliko isporučena roba nije saobrazna ugovoru
U slučaju da Potrošač zahteva povraćaj novca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, odgovarajuća suma će mu biti poslata poštanskom uplatnicom na adresu koju u svom zahtevu navede, nakon što Kupac dostavi Prodavcu neispravnu robu ili dostavi dokaz da je roba neispravna, tj. nesaobrazna ugovoru.

Postupak za povraćaj robe
Prodavac će odobriti povratak robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije imejlom, na imejl adresu prodavca, sa instrukcijama za povrat robe. Troškove transporta snosi kupac. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

 Zamena robe

U slučaju da se zamena za neki drugi artikal dešava u period od 7 dana od dana kupovine, Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, sa instrukcijama za povrat robe. Troškove transporta snosi kupac.

Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

Vikendom i praznicima, naručivanje je moguće samo online (putem webshopa).

 

PRIVATNOST PODATAKA

Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu, potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Pomoću tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine.

Ukoliko želite da koristite servis e-mail novosti, potrebna nam je Vaša e-mail adresa. Ukoliko ne budete želeli da primate obaveštenja takve vrste, u svakom trenutku se možete odjaviti i Vaša e-mail adresa biće izbrisana.

Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obradjujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje i sigurniju i udobniju kupovinu.

Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti da ih ustupamo trećim licima ili organizacijama.

Mi ćemo preuzeti sve mere obazrivosti i opreza kako bi sigurnosno obezbedili lične podatke sa Vaše porudžbine, ali osim usled našeg nemara, nećemo biti odgovoni za gubitke ili štetu koje možete pretrpeti, a koja može nastati kao rezultat neovlašćenog (od strane trećeg lica) pristupa informacijama koje su poslate prilikom naručivanja proizvoda ili usluga u našoj Internet prodavnici.

Ukoliko želite da dobijete na uvid svoje podatke, obavestite nas o promeni tih podataka ili povučete saglasnost o obradi podataka, potrebno je da uputite odgovarajući zahtev na imejl adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., a mi ćemo dalje postupiti uz skladu sa zakonom.

 

Za bilo kakva dodatna pitanja, objašnjenja ili informacije stojimo Vam na raspolaganju. Možete nas kontaktirati i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku.

Hvala na poverenju,

 

Vaša Internet prodavnica zdrave hrane BEYOND.